vineri, 1 mai 2009

Sa iubesti si sa pierzi,decat sa nu iubesti deloc


Sa iubesti si sa pierzi,
Decat sa nu iubesti deloc,
O fraza ce se aude tot mai des,
Un lucru ce capteaza al tau interes.

Un lucru despre care ne laudam ca stim,
Sau cel putin avem iluzia de cunoastere,
Iubirea este un drum fara intoarcere.

Nu toate iubirile au un final fericit,
Multe terminandu-se prost,
Este doar un vis cu final dureros.

Din al 9-lea cer,
Ajungi inapoi pe pamant,
Revenirea in rai,
Ti-o doresti tot mai mult.

Ca un drog legal,
Creeaza dependenta,
Ascunde durerile vietii,
Sub un val de inocenta.

Sufletele slabe,cand revin la cruda realitate,
Sufera un soc, simt ca nu mai pot,
Si renunta la tot.

Trebuie sa treci peste greutati,
Sa privesti spre noi oportunitati,
Totul are o scapare,
Fii atent in a ta cautare.

2 comentarii:

Hălăţel spunea...

Nu-mi place ideea cu: 'sa iubesti si sa pierzi'
nuuu nu-mi place deloc:D

Angelo spunea...

pierzi din vedere versul al doilea ->"Decat sa nu iubesti deloc".
Eu unu am iubit si am pierdut,dar ma bucur ca am facut-o.Te vindeci de iubire prin iubire;))adik,dupa primul partener,vine al doilea...cu toate pare aiurea,suna amuzant: NEXT:))