luni, 24 august 2009

Visul unei nopti de vara

Inchid ochii,ma desprind de realitate,
Incep sa creez o lumea,din vise desarte,
Prin farmec,in fata mea,incep sa o creez,
Doi ochi albastri,cu mana unui maestru ii conturez,
Un chip de copil,gingas,atragator,
Pe umeri ii desenez un par lung de un blond usor,
Doi obraji inbujorati,umerii catifelati,
Forme perfecte,un corp fara de defect,
Este oricum un vis,un vis perfect.

Si decorul,neaparat unul demn de paradis,
Un soare ce din ocean pare a fi desprins,
Valurile marii,se lovesc usor de mal,
Aerul sarat al marii,purtat de briza cu calm.

Cerul pare a lua foc,devenind un tablou fermecat,
De mana pe cea de langa mine am luat,
Ea vine usor inspre mine,si ma saruta nevinovata,
Ceea ce va urma,este eterna poveste de toti visata.

Coboram pe plaja,aproape,langa mal,
O sarut tandru pe buze,devin prizonierul propriului vis,
O sarut apoi,pe obraz,pe gat,dar simt ca as vrea putin mai mult,
Ne lasam apoi usor,pe nisipul cald,aspru,de mare adus si luat,schimbat,
Fiind deasupra mea,o ajut cu tricoul rosu,subtire,cu miscari stangace,
Apoi ea pe mine cu camasa alba,si cu nasturi-ncapatanati,
O sarut usor,pe sanii catifelati,ce in urma cu putin timp,de mare erau spalati.
Ea tresare,dovada ca ii place ceea ce fac,dovada ca pot continua,
Apoi scap de blugi,si ea de fusta,si fugim in mare,e gata acel apus de soare,
O lumina plapanda,ne lumineaza de pe cer,este eterna luna,
Ce lumineaza palida a noastra noapte nebuna.

O iau in brate,valuri usoare ne lovesc,
O sarut cu patima,ea imi spune ca ma iubeste si ma vrea,
O aduc mai aproape,si ii indeplinesc dorinta.
Pe ritmul marii,ne miscam usor,
Simt cum devenim unul singur,cum totul se pierde din privire,
Totul parea etern,fara de sfarsit,
Eram numai eu cu ea,era numai ea cu mine,
O simt aproape,aporoape de inima mea,
Este totul perfect,este un vis ideal.

Extenuati,revenim pe plaja,si ne asezam usor,
Eu pe spate,iar ea isi pune pe pieptul meu al ei mic capusor,
Ma joc cu mana in parul ei,ud inca de apa marii,
Camera mea prinde contur,si ea dispare,
Totul era,a fost,m-am trezit din visare,
A fost un vis frumos,e gata,putin ma doare,
Dar un vis,este o dorinta,
O dorinta ce va deveni reala,
Va fi o ea,n-o sa ma doara,
Va fi,o voi iubi,viata mea-i voi darui,
Va fi azi,va fi maine,cand o voi afla nu pot sti.

Niciun comentariu: