luni, 24 august 2009

O poveste de iarna

O vacanta la munte,
Focul arde-n semineu,
Afara ninge si e rece,
Dar alaturi de tine sunt eu.

Bem o ciocolata calda,
Privim prin fereastra inghetata,
Privim fulgi grei cum cad,
Te tin aproape,te tin la piept,
Totul e frumos...timpul trece-ncet.

Brazii odata verzi,
Sunt acum acoperiti de nea,
Drumul este alb de asemenea,
Esti aici cu mine,ubyta.

Avem provizii cat pentru o iarna-ntreaga,
Dar nu vom sta atat,
Cand vor da ultimi fulgi,
Vom fi plecati demult.

Dar deocamdata,
Numai ce am venit,
Alaturi de tine sunt cel mai fericit,
Sunt eu,si cu tine,
Pana la sfarsit

Un film romantic,
Ruleaza pe televizorul mare,
Vantul incepe sa sufle si mai tare,
Ne acoperim cu patura ce era pe pat,
Alaturi de tine,prada somnului cad.

(^.^°)

Dimineata te trezesc cu un sarut,
Eu ma trezisem demult,
Un mic dejun am pregatit,
Si ciocolata calda,de nelipsit.

Ma saruti,si te ridici,
Vi la masa,apoi imi zici,
“Iti multumesc,iubire”,
Cat de fericit sunt alaturi cu tine.

Niciun comentariu: