luni, 24 august 2009

Inger



Un inger cazut in iadul de pe pamant,
Un inger,multi mi-au spus ca sunt,
Un inger si un demon,in acelasi timp,
Depinde de cum ma simt,de starea mea de spirit.

Ale mele aripi mari si albe,de putini au fost vazute,
Dar ele stau deseori,larg desfacute,
Cu toate ca sunt pline de iubire si dor,
De pamant nu ma pot desprinde,sa pot sa zbor.

Am ajutat multi alti ingeri,cazuti in pacat,
I-am ajutat sa-si vada aripile,pe care le-au uitat,
Aripi ce le-au fost ascunse,
De demonii ce i-au lasat cu sufletele de durere patrunse.

Am intalnit si ingeri,care vroiau spre cer sa zboare,
Dar i-am ajutat si le-am aratat ca viata este cu mult mai frumoasa,
Decat patru scanduri,cateva cuie,mult pamant si nicio fereastra.

Sub aripa mea protectare,pe cativa alti ingeri am luat,
Si dupa ce aripile si-au recapatat,sa zboare i-am invatat,
Am luat numai ingerii,care pareau ca au nevoie de ajutor neaparat,
Am ajutat numai ingerii care au meritat,
Numai pe cei adevarati,care nu erau demoni,
Ce in ingeri s-au deghizat.

Niciun comentariu: