marți, 19 mai 2009

Ploua in noaptea rece


Ies pe geam,privesc afara,
Este-ntunereic,luna nu vrea s-apara,
Simt pe mana,o picatura de ploaie,
Alte zece in urma ei,pica usoare,
In urma lor alte zece si tot asa,
Acum observ,a inceput ploaia.

Linii luminoase,secera bezna noptii,
Sunete asurzitoare,se aud in departare,
Parca ceea ce e in sufletul meu,
Vad pe fereastra,afara,
Parca durerea cea grea,este acum mai usoara.

Ma culc apoi,de aripile visului purtat ma las,
Cand ma trezesc,aud linistea,ma uit la ceas,
E trecut de miezul noptii,dar numai mi-e somn,
Ma duc la fereastra,de luna mi-e dor.

O vad,e acolo,pe bolta cereasca,
Inconjurata de miliarde de stelute,
Care se chinuie sa sclipeasca,
Dar a lunii magii ele n-o vor avea,
A lunii culori albe,pure,n-o vor egala.

2 comentarii:

Hălăţel spunea...

Asta-mi place cel mai mult.Si poza e frumoasa.
Luna este lucrul care-mi va placea mereu si niciodata nu voi intelege de ce.:)
E cea mai pura si mai frumoasa.
E magica si perfecta:)

just_me spunea...

superb!!!:X